Firma RDF sp. z o.o. powstała w 2004 r. w Ostrołęce. Zajmuje się odbiorem, transportem i utylizacją odpadów w województwach mazowieckim i podlaskim. Obecnie zatrudnia 270 pracowników i jest odpowiedzialna za odbiór odpadów komunalnych w Mińsku Mazowieckim, Wyszkowie i powiecie wyszkowskim oraz w powiecie ostrołęckim. W Ostrołęce wybudowała własny, nowoczesny zakład przetwarzania odpadów, który – po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń środowiskowych – będzie mógł przerabiać do 3.583 ton odpadów komunalnych w skali miesiąca.
Wartości
Przyświecające nam wartości są bardzo uniwersalne. Stosowanie się do nich i kierowanie się nimi w życiu i biznesie przynosi wymierne korzyści wszystkim zainteresowanym stronom. Grupa RDF prowadząc swoją działalność dokłada wszelkich starań by być podmiotem odpowiedzialnym i godnym zaufania. Wieloletnia praktyka i zauważalna obecność na tym trudnym rynku tylko utwierdza nas w przekonaniu, że wszystko to, co do tej pory zrobiliśmy i robimy ma głęboki i niepodważalny sens.
ZAANGAŻOWANIE
Zaangażowanie stanowi motor napędowy naszego działania. Sprawia, że nadajemy sens nieszablonowym rozwiązaniom. Dzięki niemu każdy dzień w pracy jest inny, a zarazem zawsze owocny. Jesteśmy dumni z możliwości tworzenia i kreowania unikatowych rozwiązań.
OTWARTOŚĆ
Dzięki otwartości nie boimy się wyzwań. Budzimy w sobie ciekawość, kreatywność i chęć podążania do czegoś nowego. Daje nam siłę i doświadczenie, by móc otworzyć następne drzwi stojące na drodze sukcesu.
SZACUNEK
Szacunek uczy nas, że zawsze warto pozostawać sobą. Żyć w zgodzie z własnymi przekonaniami i jednocześnie uznawać swoją różnorodność, doceniać wysiłek, twórczość, pracę, oryginalność. Tak buduje się przewagę.
WSPÓŁPRACA
Współpraca daje najwięcej korzyści. Pomaga łączyć talenty i naturalne zdolności wszystkich zaangażowanych stron. Dzięki niej zyskujemy pewność sukcesu. Szybciej i skuteczniej osiągamy zakładane cele.
ZAUFANIE
Zaufanie to fundament dobrych relacji. Tworzy bezcenną, trwałą więź. Dajemy okazję do jego zbudowania podczas wspólnego realizowania kontraktów i biznesowych umów. W trakcie rozmów, spotkań podczas podejmowania ryzyka i cieszenia się owocami wspólnej pracy.
JAKOŚĆ
Jakość jest obecna w całym procesie współpracy. Od pierwszej rozmowy, gestu. Zawartej umowy, jej realizacji. Jest w finalnym produkcie, wypełnionym kontrakcie. To dążenie do perfekcji – nie jako cel sam w sobie, tylko coś co ma nam zawsze towarzyszyć.